Stripe Glad

Foruten endringen i været, jeg elsker høsten fordi det er så mange linjer og samlinger gjør sin debut. Jeg gikk på High Point Market i april og så tonn o ‘nye og kommende ting, og jeg er klar for en ny dose av friskhet, spesielt i hjemmet tilbehør riket. Jeg kunne ikke være mer sliten av mønstre og motiver som har gjentatte ganger blitt resirkulert i løpet av de siste fire årene (tror ikat, quatrefoil, Chevron, etc.) og jeg håper at det vil være noen nye ideer denne sesongen. Jeg har ikke sett noe så banebrytende ennå, men finner jeg meg selv låsing mange morsomme stripete ting. Jeg er en livslang superfan av striper så dette er ikke uvanlig oppførsel, men det virker som det er nok av stripe-prydet godbiter der ute akkurat nå …
Image
Image

Leave a Reply

