Second Shout Out

Jeg er trolig sent til spillet på dette , men jeg fant min vei til Second Shout Out og jeg er ganske fascinert. Har du hørt om det? Hvis ikke, har området et bredt spekter av vintage elementer som spenner fra møbler til biler. Deres inventar er ikke stor som min favoritt -site -in -the – verden , 1stDibs , men det er litt fint at du kan klikke deg frem og se alt det de har fått i en sittende .

Men det mest spennende forskjellen mellom Second Shout Out og 1stDibs er at SSO tilbyr ” skreddersydde og private shoppingturer . ” Jeg antar dette arm av virksomheten kalles Antikviteter Diva & Co , og det tilbyr guidede antikke shopping eventyr i Frankrike , England , Belgia , Italia , Sverige , Danmark, Nederland og Tyskland.

Utflukter er planlagt i henhold til kundenes handleliste, stil og budsjett . Du kan gjøre bare en dag på loppemarked eller en fullverdig kjøpe fest som spenner over flere land i løpet av flere uker. Sistnevnte er i utgangspunktet min ide om himmelen ! The Antiques Diva & Co.s brød og smør er å hjelpe amerikanske og australske antikvitetshandlere og designere med sourcing , men de har ikke diskriminere hvis du ikke er en profesjonell shopper. Alle kunder får tilgang til trade- bare kilder og dra nytte av deres guidens forhandle ferdigheter , pris dyktighet, og kjennskap til lokalt språk og valuta. Det er tonnevis av andre perks også … den mest tiltalende for meg er at de håndterer toll papirarbeid og frakt. Høres gøy ut , ikke sant?

Så jeg antar at noen av buyables på andre Shout Out nettstedet er fra de europeiske kilder som guider tar sine kunder til . Eller kanskje noen er antikvitetshandlere i USA / Australia som har blitt eskortert på Antiques Diva & Co turer ? Begge er gjetninger , men uansett hvis inventar det er, her er et utvalg av hva du finner …

Image

Sett med 4 tuftede Leather Barrel Tilbake Stoler – Mid Century Dresser
Zulu Basket – Brass Armillary – Ombre Turquoise Ceramic Lamp
1920 Transport Trunk – Mid Century Bar Cart
Fransk sofa med Ikat

 

Også er det en Architectural Elements delen som har noen ganske utrolig gjenvunnet gulv og fliser …

Image

Leave a Reply

