Office Update

Hvis du følger meg på Instagram, kanskje du har allerede har fanget vind av det faktum at jeg har vært å gi kontoret mitt en sårt tiltrengt ansiktsløftning. Det er rommet som jeg bruker mest tid på, og det trengte desperat å fungere bedre. For altfor mange måner var det ingen effektiv lagring i verdensrommet. Etter liste ut mine ønsker og behov, flikket jeg med enhet design. Og til slutt etter å ha jobbet med prosjektet i måneder (i start-stopp mote at jeg gjør alt på Chez Knight i disse dager), hadde jeg et skap enhet installert i slutten av mai. Kort tid etterpå var det lakkert og Thibaut er Etosha tapet gikk opp. Lakken ble fargene matcher tapetet slik at jeg ikke har en formel navn / kode for å gi. Her er en titt på den nåværende tilstand:
Image
Dette bildet viser litt av min organisert kaos …
Image
Også, jeg fikk min ramponert gamle Eames Time Life stol gjenfunnet i en Quadrille design som ble trykt på stauder innendørs / utendørs stoff …

Image

Leave a Reply

