Clay McLaurin Tekstiler

Breaking news … Jeg har et nytt stoff linjen knuse. Og jeg er ganske sikker på at du kommer til å elske det også. Se Clay McLaurin Studio tekstiler, en boutique samling av trykte stoffer. Mønstrene og design er enkel, men frisk og er produsert i virkelig flotte colorways. Trykt her i USA, synes hver design til å ha en eller to malte alternativer, inkludert 100% belgisk lin, 100% bomull, og bomull + lin blanding.

Clay, en av grunnleggerne, er en kunstner og maler hver design. Det er definitivt en organisk / moderne vibe skjer, er imidlertid den estetiske veldig allsidig, og jeg kan forestille meg disse stoffene i mange områder. For eksempel ville Elena i Peony være så Stinkin søt i en liten jentas rom og Wave i Midnight ville være kjempeflott i en studie.

Ta en titt på noen av mine favoritter:

Image
Elena – Wave
Image
Brush – Bleeding Heart
Image
Medallion – Elena

Leave a Reply

