Cabinet Hardware: Finne riktig Mix

Som du sikkert lagt merke til i går, er kontoret mitt skap naken. I det minste i form av maskinvare. Min beslutningsprosessen om saken har vært sørgelig forsinket, delvis fordi jeg venter på pulten min, men mest fordi jeg ikke har hatt tid til å finne det ut. Skranken vil ha forniklet ben som ser noe som dette …
Image
Så, er nikkel definitivt i miksen av utførelser. Den sputnik lysekrone som er i ferd med henger har en krom finish, derimot, kan jeg være i endring det. Jeg ønsker virkelig å bruke et innslag som kombinerer gull / messing toner og nikkel / silvers seg. Currey & Selskapets Hentydning lysekrone er en favoritt, men det henger lenge så det ikke kan fungere.
https://www.lampehuset.no/
Image
Og jeg har tenkt å installere et bilde lys ved toppen av hulrom midt i kabinettet enhet, slik at overflate må tas i betraktning i tillegg. Jeg skal nok bruke Circas 30 “Cabinet Maker Picture lys i polert nikkel …

Image

Leave a Reply

